Les professores Lourdes Aguilar i María Jesús Machuca publiquen un repositori al ddd.uab amb una col·lecció de videotutorials per a l’aprenentatge de la descripció acústica dels sons de l’espanyol, finançat a la convocatòria de Projectes de Suport a la Innovació Docent i de Millora de la Qualitat Docent UAB. 2023.

La col·lecció no pretén substituir les classes presencials, sinó servir com a eina complementària per a l’aprenentatge, ja que permet als estudiants avançar en el contingut segons el seu propi ritme d’aprenentatge.

El disseny està pensat per a formar estudiants de qualsevol nivell universitari en la descripció acústica dels sons de l’espanyol:

• Contingut concís i clar.
  • Exemples pràctics i rellevants per il·lustrar els conceptes, ajudant-los a connectar la teoria amb la pràctica i a entendre com s’apliquen en l’estudi de la fonètica de l’espanyol.
  • Recursos visuals atractius, com gràfics animats i exemples visuals, per mantenir l’interès i l’atenció, i facilitar la comprensió dels conceptes.

Accés a la col·lecció del DDD

Els vídeos estan subjectes a una llicència d’ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l’obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l’autoria de l’obra original. No es permet la creació d’obres derivades. Creative Commons