Acte d’inauguració del curs 2024/25

Dimarts 15 d’octubre la Facultat de Filosofia i Lletres (Auditori de la UAB, 11:30h) celebra l’acte d’inauguració del curs 2024/25 amb el diàleg entre Helena Cruz i Oriol Nel·lo a l’entorn del tema “L’ordenació del territori: una eina per la sostenibilitat ambiental i la justícia social». L’acte serà presidit pel Rector Javier Lafuente i per la Degana de la Facultat, Margarita Freixas.

Durant l’acte es lliurarà també el VIè Premi a l’Excel·lència Docent de la Facultat de Filosofia i Lletres, a la Dra. Montserrat Amores (Departament de Filologia Espanyola) per la seva tasca adreçada a què l’alumnat s’exerciti de manera avançada en les tasques de comentari de textos, tenint en compte el context social, literari i històric, la llengua de les obres i les seves característiques textuals, en la millor tradició filològica que assegura una bona formació per a la inserció laboral com a editors, crítics literaris o docents a l’Ensenyament Secundari.