Col·loqui

El 50è aniversari de la Revolució dels Clavells i la seva repercussió en la fi del franquisme

Activitat organitzada pel Memorial Democràtic i que comptarà amb la intervenció dels nostres companys Manuel Loff i Pere Ysàs.

El Memorial Democràtic organitza un col·loqui sobre el 50è aniversari de la Revolució dels Clavells i la seva repercussió en la fi del franquisme. Se celebrarà el proper 22 de maig, a les 18.30 hores, a la Sala de les Columnes de la seu de la UGT a Barcelona i comptarà amb la participació del director del Memorial Democràtic, Jordi Font Agulló i dels historiadors, Manuel Loff, professor titular d’Història Contemporània al Departament d’Història i Estudis Polítics i Internacionals de la Facultat de Lletres de la Universitat de Porto i, Pere Ysàs, catedràtic d’història contemporània de la Universitat Autònoma de Barcelona i membre del Centre d’Estudis sobre les Èpoques Franquista i Democràtica.