Acte d’inauguració del curs 2024-2025 del programa Universitat a l’Abast

El pròxim dimecres 9 d’octubre, a les 17,30 h, se celebrarà l’acte d’inauguració del curs 2024-2025 del programa Universitat a l’Abast, organitzat per l’Escola de Postgrau de la UAB. L’acte tindrà lloc a l’Auditori de laa UAB (Facultat de Filosofia i Lletres).

La sessió començarà amb unes paraules de benvinguda a càrrec del rector de la UAB, Dr. Javier Lafuente Sancho; i del coordinador acadèmic del programa Universitat a l’Abast, Sr. Xavier Verge Mestre.

A continuació tindrà lloc la conferència «Calen receptes per escriure novel·les?”, a càrrec de la Sra. Carme Riera i Guilera, escriptora i professora jubilada de la UAB. Presentarà la conferència la Dra. Margarita Freixas Alàs, degana de la facultat de Filosofia i Lletres.

Es recomana confirmar l’assistència accedint al següent ENLLAÇ.

Cartell de l’activitat