Acreditación del Programa de Doctorado en Teoría de la Literatura y Literatura Comparada: visita del Comité Externo de Evaluación y audiencia abierta

Durante los días 19 y 20 de octubre de 2022 culminará el proceso de acreditación del Programa de Doctorado con la visita del Comité Externo de Evaluación, que se entrevistará con los distintos colectivos implicados en el programa (equipo directivo, profesorado, estudiantado, egresados, empleadores).

En ese contexto, el jueves 20 de octubre, de 12 a 12.30 horas, en el Seminario de Filología Española (B11/288), está convocada una audiencia abierta con el CAE, a la que pueden asistir los integrantes de la comunidad universitaria que así lo deseen.

Como mecanismo alternativo a la audiencia abierta, AQU Catalunya pone a disposición el correo electrónico corporativo acreditacio@aqu.cat, para que las personas interesadas puedan compartir sus comentarios. Se solicita al Centro que haga público el programa de visitas a todos los grupos de interés, informando del correo electrónico disponible para este fin.

Acreditació del Programa de Doctorat en Teoria de la Literatura i Literatura Comparada: visita del Comitè d’Avaluació Extern (CAE) i audiència oberta

Els dies 19 i 20 d’octubre de 2022 culminarà el procés d’acreditació del Programa de Doctorat amb la visita del Comitè d’Avaluació Extern, que s’entrevistarà amb els diversos col·lectius implicats en el programa (equip directiu, professors, doctorands, doctors, empleadors).

En aquest context, dijous 20 d’octubre, de 12 a 12.30 hores, al Seminari de Filologia Espanyola (B11/288), hi ha convocada una audiència oberta amb el CAE, a la qual poden assistir aquells integrants de la comunitat universitària que així ho desitgin.

Com a mecanisme alternatiu a l’audiència oberta, AQU Catalunya posa a disposició el correu electrònic corporatiu acreditacio@uab.cat, perquè les persones interessades puguin compartir els seus comentaris. Se sol·licita al centre que faci públic el programa de visites a tots els grups d’interès, i que informi del correu electrònic disponible.